sylwetka

Zupełnie inna rzeczywistość i ludzie. Tutaj jest inne spojrzenie na zycie. Nie ma tu obłudnych sm,utasów polaczków wiecznie zazdrosnych, narzekających i tej znieczulicy. Jak z rzadka ale jednak czytam co tu piszecie polacy to smieje sie i jest dla mnie takie radosne ze taki naród dalej topi się w zazdrości. Już nic wam autorom tych psedokomentarzy nie zostało tylko zazdrościć innym i pisać takie śmiecie aby poczuć się lepiej. Zenada! moi drodzy. Ja tam wolę cieszyć się życiem bo jest piękne. Takie osoby jak Lewandowska też to umieją! i uwaga...... nie potrzeba mieć kasy moje biedaczki, nie potrzeba aby cieszyć się z życia. tak co sie czepiacie wy tez mozecie cos zmienic a nie zlegacie w domach w starej bieliźnie,zamiast wziasc sie za siebie ,ja tak wlasnie robie cwicze w domu to co sie da a efekty widac bo cialko jedrne sie robi ciezarki kupilam w biedronce he ale sa brzuszki robie na kolysce ale i bez tez,troche poskacze na skakance,pajacyki,itd.jak sie chce to mozna wiec kobitki kochane nie robcie z siebie pasztetow bo mezowie beda was zdradzac ,i nie trzeba byc zona pilkarza czy adwokata ,żeby ladnie wygladac ja jestem zona zwyklego robola na budowie w bieliźnie he -tak to sie nazywa ale wiem czego chce i wiem jak chce wygladac rzypomniałem sobie pewną bajkę.

Pewnego razu lis przemykał polami w jasnym słońcu. Przystanął, bo drogę zagrodził mu drewniany płot. Za nim wiło się tysiące poplątanych winorośli a z gałęzi zwisały wielkie, soczyste winogrona! - Ukradnę trochę zanim przyjdzie właściciel - postanowił lis. Skoczył i kłapnął zębami. Kiść winogron była niestety dla niego za wysoko. Szczękami chwycił tylko powietrze. Warknął ze złością. Był zły ale spróbował ponownie. Podbiegał i skakał. Podbiegał i skakał. Podbiegał i skakał... Wreszcie zmęczony, zrezygnował. Powiedział wówczas do siebie: - Wcale nie chciałem tych winogron. Są niesmaczne i kwaśne! Wy natomiast przypominacie zgraję kundelków ustawionych przed taką kiścią, różniących się od lisa tym że nawet nie macie w sobie ambicji by spróbować jej sięgnąć. A tak na serio proponuję zapoznać się co nazywamy w psychologii resentymentem. ak poprowadziła swoją karierę że zdobyla mistrza Europy w karate,wyszła za piłkarza i ma teraz bajkę a reklamodawcy bielizny się o nich biją.Pustostan czy dobrze poprowadzona kariera i ustawione życie.Sam jesteś pustostan i to zawistny w dodatku. Piekna, szczupla to walory zewnetrze i jak to sie ma do inteligencji ? Mozesz mi wyjasnic. Podzielam twoj poglad co do wygladu ale z ta inteligencja to chyba przesadziles. Kto w miare normalny robi takie wrzutki ? A jak juz sie robi te wrzutki to trzeba spodziewac sie tego typu komentarzy.

Komentarze

Popularne posty